Reklamace

V první části popisuji reklamaci doručení zásilky, v druhé reklamaci dekorací.


REKLAMACE ZÁSILKY

Přišel Vám poškozený balík? To mě moc mrzí, zatím vše došlo v pořádku. Nicméně preventivně uvádím pokyny, jak postupovat. Rozdělila jsem je dle požadavků jednotlivých přepravců. Ve všech případech doporučuji poškození vyfotit (včetně poškozených přepravních obalů a výplně) a co nejdříve mne kontaktovat.

WEDO

Ztratil se nebo se k vám dostal poškozený balíček? Zjistili jste vadu způsobenou přepravou zjistili ž po otevření? Mám pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný?

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář "Zápis o škodě" a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, řiďte se pokyny přepravce a poté mě kontaktujte, abych reklamaci vyřídila. Doporučuji vyfotit a poslat mi foto.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený?

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, vyfoťte a ihned mě kontaktuje, abych reklamaci vyřídila. Přepravce má právo vidět poškozený obsah, nechte ho schovaný pro tento případ ve stavu, v jakém přišel.

Balík nedorazil vůbec?

Pokud zásilka nedorazí vůbec, volejte na infolinku 777 208 204. Pokud zásilku nelze dohledat, kontaktujte mě, abych mohla reklamovat. Info neodkládejte, musím reklamovat do 7 dnů od předpokládaného data doručení.

 

Česká pošta

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

 

Uloženka

Pokud je při předání přepravní obal či obsah zásilky poškozen, sepište "Protokol škodní události mezi poskytovatelem (Uloženkou) a příjemcem". Aby byl nárok na uznání reklamace je třeba se při manipulaci s balíkem řídit pokyny zaměstnanců Uloženky a jste povinni umožnit ohledání zásilky zástupci pojišťovny poskytovatele. Ideálně vyfoťte a poté mne kontaktujte, abych vznesla nárok na náhradu škody.

 

 

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ - reklamační řád

Ať už se s dekorací stane cokoli, udělám vše pro to, aby vám to nezkazilo radost.

Poškození při přepravě, které nevzniklo vinou přepravce

Pokud nevznikne nárok na reklamaci u přepravce, neváhejte mne kontaktovat. Může se stát, že při přepravě dojde k poškození vinou vady, která nebyla předem zřejmá. Například se v jednom případě uvolnil navařený bodec se svíčkou, ačkoli se při aranžování zdálo vše v pořádku. Výměna je pro vás zdarma. Při uznání reklamace vám uhradím účelně vynaložené a přiměřené náklady na dopravu dekorace ke mně. To znamená úhradu za přepravu Českou poštou či běžnými přepravci (Uloženka, Wedo, Zásilkovna apod.)  Určitě sem nespadá přeprava taxi, messengerem a jiné nadstandardní formy přepravy.

Reklamace dekorací z trvanlivých materiálů

Na výrobky ze sušených či umělých materiálů se vztahuje běžná dvouletá záruka. Reklamovat lze například vadu ve smyslu, že nedrží tvar či se rozpadá. Reklamovat lze při záměně dekorací, nebo záměně barvy použitého materiálu apod. Reklamovat nelze výrobek, jehož vlastnosti se mění adekvátně podmínkám, za kterých je výrobek užíván. To je například změna barev vlivem působení denního světla, povětrnostních podmínek nebo drobné mechanické poškození vlivem časté či nešetrné manipulace. Při uznání reklamace vám uhradím účelně vynaložené a přiměřené náklady na dopravu dekorace ke mně. To znamená úhradu za přepravu Českou poštou či běžnými přepravci (Uloženka, Wedo, Zásilkovna apod.)  Určitě sem nespadá přeprava taxi, messengerem a jiné nadstandardní formy přepravy.

Shoda s předlohou

Vzhledem ke skutečnosti, že jsou všechny produkty dílem rukodělné práce a vyráběny na zakázku, mohou se dodané výrobky velmi mírně odlišovat od prezentované předlohy. To znamená, že se může lišit tvar větvičky či dřívka a následně rozložení ostatních přízdob. V každém případě garantuji, že se celkový tvar, provedení a barva výrobku se bude shodovat s předlohou vyfocenou na naší webové prezentaci. Pokud by nastala výjimečná situace a došla některá z položek na již objednaný produkt, kontaktuji kupujícího a domluvím se na dalším postupu (náhrada dané položky apod.)

Ještě k barvě dekorací. Při focení nijak neupravuji barevnost výrobků, nicméně může dojít k posunu vlivem rozdílné kalibrace monitoru. Dokonce mám zkušenost, že dochází k mírným barevným rozdílům při zobrazení v různých prohlížečích či programech v jednom počítači. Takže barevnost je rámcová, nelze spoléhat na úplnou přesnost barev.

Reklamace živých květů

Pokud jsem pro vás vyrobila dekoraci na zakázku z živých květů a do 24 hodin zvadla neváhejte mne kontaktovat. Určitě se budu vaším problémem zabývat.

Reklamace živých rostlin v květináči

Na zakázku dodávám i květiny v květináči. Na ty se vztahuje běžná dvouletá záruka. Pokud se však jedná například o letničku, určitě nelze druhý rok reklamovat, že nekvete, její životnost je zkrátka kratší. Uvádím péči, kterou je třeba u rostlin v květináči dodržet:

*rostliny byly odborně vysázeny

*rostliny byly vysázeny do klimatických a půdních podmínek, které vyžadují

*rostliny byly po celou dobu záruční doby řádně ošetřovány 

*rostliny nebyly na trvalém stanovišti následně napadeny škůdci nebo chorobami 

Pokud se stane, že například koupíte hrnkovou rostlinu, která má kvést žlutě a kvete červeně, je to důvod k reklamaci.

Zboží můžete reklamovat v místě podnikání Libovice 129 osobně nebo zašlete zásilku přepravcem. Prosím, nezasílejte zásilku na dobírku. Při uznání reklamace pošlu sumu na váš účet.