Přihlášení

Vyplňte uživatelské jméno a heslo, které vám bylo zasláno při registraci nebo první objednávce.

Zapoměli jste své heslo?

Pokud jste zapoměli své jméno nebo, můžete si o něj napsat. Vyplňte email a nové heslo vám bude automaticky zasláno.

Vyhledávání

Zadejte vyhledávaný výraz a klikněte na tlačítko Hledej.



Jak u nás nakupovat

Shrnula jsem pro vás základní body nákupu a pokusila se je srozumitelně, jednoduše a pokud možno laicky popsat. Pokud je vám cokoli nejasné, volejte, či piště, ráda objasním:-)

PRODUKTY

1. Moje největší specialita jsou trvanlivé dekorace. Fantazii se meze nekladou, můžete je shlédnout v eshopu nebo ve fotogaleriích. Ráda vyjdu vstříc i u individuálních objednávek. Poslat je mohu po celé ČR balíkem. 

2. Samozřejmě mohu zajistit i svatební servis. Zkušenosti mám bohaté, na mistrovství republiky jsem se právě v této kategorii umístila na třetím místě. Poslední roky byla pauza, protože mám malá dítka, ale nyní jsem opět k dispozici:-)

3. Dárkové a smuteční kytice, na základě domluvy předem. V okolí Slaného dovezu zdarma jakoukoli objednávku nad 250,-Kč. U větších kytic nebo objednávek nad 1500,-Kč mohu zdarma doručit i do Prahy.

4. Realizuji také firemní dekorace, neváhejte mne kontaktovat.

 

PROVEDENÍ OBJEDNÁVKY

1. Osobně na provozovně Libovice 129

Pokud se chcete domluvit na dekoraci dle vašich představ. Individuální objednávky nejsou problém, jen prosím o telefonickou domluvu termínu předem. 

Jak k nám? Přijedete-li do Libovice směrem od Bysně, či Tuřan, za radarem odbočte doleva, jsme na konci ulice. Zaparkovat můžete hned u prvních vrat s cedulí Floresco. Zvonek je na zmíněné ceduli.

2. Telefonicky na čísle 606 744 920 

Líbí-li se vám nějaký produkt v eshopu, ale potřebujete ho pozměnit či dodat hned? Pokud bude materiál skladem, ráda vyjdu vstříc, stačí jen zavolat.

3. Prostřednictvím našeho e-shopu http://www.floresco.cz/ 

V případě online objednávky hlavně vše správně vyplňte. Odesláním objednávky se stává závazná pro obě strany a podléhá obchodním podmínkám  e-shopu. Do poznámky můžete napsat například preferovaný datum doručení nebo upřesňující info pro přepravce, zkrátka vše co povede k vaší spokojenosti.

Po vytvoření objednávky přijde automaticky vygenerovaná odpověď o přijetí objednávky. Protože jsem poměrně zatížená výrobou a provozem, neodpovídám znovu na každou objednávku, abych potvrdila přijetí. Jakmile vám přijde automaticky vygenerovaná odpověď, vím o vás. Pokud jste zvolili úhradu bankovním převodem, pošlu co nejdříve po přijetí platební údaje.

Pokud je vše v pořádku a materiál je skladem, dekoraci vyrobím a dám vám info o expedici, což znamená, že vám dám vědět kdy předám zásilku přepravci. Obvykle expeduji během dvou dnů. 

Není-li materiál skladem, nebo je třeba změna, budu vás informovat co nejdříve.

Přiklášení registrovaných zákazníků

Po prvním nákupu jste automaticky registrováni. Pokud jste zapomněli heslo, lze automaticky vygenerovat nové. Pokud jste náhodou zapomněli uživatelské jméno, neváhejte mně kontaktovat, sdělím vám ho. Ojediněle se stane, že se vám nedaří se přihlásit. Dosud bylo vždy příčinou špatně zadané uživatelské jméno (ne heslo), tak jukněte, jestli je správně zadané, i přesto, že jste ho v minulosti uložili. Pokud nejste technický typ, prověřím za vás, jen dejte vědět:-)

 

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Doručení trvanlivých dekorací po celé ČR 

Mým zájmem je, aby vám objednané zboží došlo v pořádku, věnuji proto balení velkou pozornost. Dekorace balím do bublinkových folií a poté vkládám do kartonových krabic. Ač toto zboží působí křehce, nemusíte se bát, zatím došlo vše v pořádku:-)

1. Česká pošta balík doruky 90,-Kč : dopravce předpokládá dobu následující den po převzetí zásilky, na uvedenou doručovací adresu. Takto dodávané zboží lze hradit i formou dobírky. Poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti Česká pošta, nyní činí 36,-Kč.

Balík do ruky je ideální pro ty, kteří jsou přes den k zastižení. Můžete udat adresu do práce, nebo tam, kde jste přes den (kolonka Příjemce). Pokud Vás přepravce nezastihne, můžete si domluvit opakované doručení, nebo bude balík uložen na příslušnou poštu, kde si ho můžete vyzvednout.

Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.

U zásilky v hodnotě 1200,-Kč a vyšší je doručení zdarma.

2. Česká pošta balík na poštu 90,-Kč : dopravce předpokládá dobu dodání následující den po převzetí zásilky, na příslušnou pobočku České pošty u uvedené doručovací adresy. Takto dodávané zboží lze hradit i formou dobírky. Poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti Česká pošta, nyní činí 36,-Kč.

Ideální pro ty z Vás, kteří nejste přes den na jedné adrese. Dostanete info od přepravce a balík si vyzvednete na příslušné poště.

Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.

U zásilky v hodnotě 1200,-Kč a vyšší je doručení zdarma.

3. DPD 80,-Kč : dopravce předpokládá dobu dodání následující den po převzetí zásilky, na uvedenou doručovací adresu. Takto dodávané zboží lze hradit i formou dobírky. Poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti 30,-Kč.

Tato doprava je vhodná pro ty z Vás kteří jsou celý den doma nebo na udaném místě a na telefonu. Až dostanete info, že byl balík odeslán, bude doručen následující den. Přepravce zpravidla nedává info, volá až když stojí před objektem, který jste uvedli. Můžete zadat jakoukoli adresu, na které se přes den zdržujete, v práci apod. V tomto případě uveďte odlišnou doručovací adresu do kolonky Příjemce.

Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.

U zásilky v hodnotě 1200,-Kč a vyšší je doručení zdarma.

4. Uloženka 64,-Kč : dopravce předpokládá dobu dodání do 3 dne na uvedenou pobočku uloženky. Takto dodávané zboží lze hradit i formou dobírky. Poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti 12,-Kč.

Pobočky jsou jen ve vybraných místech, při objednávání je nutné tuto pobočku vybrat z nabídkového panelu.  Pokud si nejste jisti, je-li u vás pobočka, lze zjistit na https://ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek.  

Vhodné pro ty, kteří nejsou přes den doma, ale jsou z měst, nebo tam dojíždějí. Počítejte s tím, že kromě kódu, který Vám přijde na mobil, bude třeba ještě občanka. Doporučuji při převzetí zkontrolovat, zda je dekorace v pořádku.

Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.

U zásilky v hodnotě 1200,-Kč a vyšší je doručení zdarma.

5. Slaný a okolí do 10 km 30,-Kč: Pokud jste ze Slaného, či blízkého okolí, mohu vám zásilku dopravit na udanou adresu. Jen poprosím při zadání tohoto druhu dopravy uvést do poznámky kdy vás na adrese zastihnu (např. každé odpoledne od 14 do 16hod). Lze platit hotově při převzetí.

U zásilky v hodnotě 250,-Kč a vyšší je doručení zdarma.

6. Osobní odběr v Libovici 129 zdarma

Pokud jste z blízkého okolí a vyhovuje vám zastavit se tu, není problém. Jen poprosím o domluvení termínu předem:-) Lze platit hotově při převzetí.

Jak k nám? Přijedete-li do Libovice směrem od Bysně, či Tuřan, za radarem odbočte doleva, jsme na konci ulice. Zaparkovat můžete hned u prvních vrat s cedulí Floresco. Na zmíněné ceduli je zvonek.

Lhůta expedice zboží je napsána u konkrétního výrobku v e-shopu. To znamená, že budu za uvedené dny od objednání předávat balík dopravci. Pokud potřebujete dodat rychleji, ozvěte se. Pokud to bude v mých silách, vyjdu vám vstříc. Telefon: 606 744 920 nebo emailem na elektronické adrese eshop@floresco.cz.

Expedice objednávek probíhá v otevírací době provozovny Libovice 129,  tj. od 8,00 do 15,00 ve všední dny.


Doprava a způsoby platby na Slovensko

Jako dopravce uveďte DPD Slovensko, polatek činí 180,-Kč. Při objednání nad 2000,-Kč je doprava zdarma.

Až dostanete o de mne info, že byla zásilka předána přepravci, je balík obvykle doručen následující, případně druhý den. Přepravce zpravidla nedává info, volá až když stojí před objektem, který jste uvedli. Můžete zadat jakoukoli adresu, na které se přes den zdržujete, v práci apod. V tomto případě uveďte odlišnou doručovací adresu do kolonky Příjemce.

Všechny zásilky s aranžmá jsou opatřeny nálepkou KŘEHKÉ, což by mělo zaručit opatrnou manipulaci a minimální riziko poškození zboží v zásilce. Zásilka je pojištěna.

Zboží můžete hradit těmito způsoby:

On-line platba kreditní kartou - úhradu objednávky lze provést jednoduše a bezpečně platební kartou následujícího typu: VISA (electron), MASTERCARD, MAESTRO. Tato varianta je zdarma.

Bankovním převodem - u bankovního převodu vám zašlu potřebné platební údaje a ve chvíli kdy bude hotovost připsána na účet, okamžitě zboží odesílám. K bankovnímu příkazu ze zahraničí jsou třeba tyto údaje: čislo účtu 245670408/0300 CSOB (formát IBAN: CZ77 0300 0000 0002 4567 0408 ,BIC: CEKOCZPP ). Adresa banky: ČSOB, Na Poříčí 1046/24, 115 20 Praha 1. Adresa příjemce: Šárka Pleskačová, Libovice 129, 273 79 Tuřany u Slaného. 

Dobírkou - poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti 30,-Kč.

 

Problémy s doručením

Teď z trochu nepříjemného soudku... Prosím vás, aby jste přebírali objednané zakázky. Pro mne je nemožné dotovat doručení, které neproběhne z důvodu nepřevzetí zásilky. Pokud jste si nákup dodatečně rozmysleli, zavolejte či pište. Pokud balík ještě neodešel, objednávku stornuji. Pokud balík nepřevezmete, budou Vám automaticky účtovány veškeré náklady na opakované doručení, proto Vás ve Vašem vlastním zájmu, v případě jakýchkoli problémů, prosím  o včasnou komunikaci.

 

BALENÍ ZÁSILEK

Standardní balení zásilek je zdarma

Mým zájmem je, aby vám objednané zboží došlo v pořádku, věnuji proto balení velkou pozornost. Dekorace balím do bublinkových folií a poté vkládám do kartonových krabic. Ač toto zboží působí křehce, nemusíte se bát, zatím došlo vše v pořádku:-)

Při vybalování dekorací nespěchejte, obzvlášť opatrně vybalujte poslední vrstvy bublinkové folie, do které se mohou zachytit větvičky, či jiné části dekorace. Tak aby jste je nezlomili nebo nevytáhli z dekorací. Zde je na místě opatrnost, jinak už můžete manipulovat obvyklým způsobem. Všecen materiál do dekorací lepím, tak by měly být bytelné :-)

 

PLATBA OBJEDNÁVKY A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Za  zboží můžete platit následujícími způsoby:

On-line platba kreditní kartou - úhradu objednávky lze provést jednoduše a bezpečně platební kartou následujícího typu: VISA (electron), MASTERCARD, MAESTRO. Vzhledem k rychlosti a vysoké bezpečnosti je tento způsob úhrady vhodný zejména k nákupům s krátkou dodací dobou. V případě jakéhokoliv problému s elektronickou platbou mě kontaktujte, a já promptně ověřím úspěšnost Vaší transakce. Více o placení kartou. Poplatek 0,-Kč.

Platba bankovním převodem na účet číslo 245670408/0300 - platební údaje Vám zašlu po obdržení objednávky. Platba bývá připsána zpravidla druhý den po zadání příkazu, tak se nemusíte bát, že se expedice zdrží. A pro ty, kteří na objednávku nespěchají, prosím o zadání příkazu do dvou dnů, velká část sortimentu je sezónní a většinou nelze výrobky dlouho blokovat. Objednávku hrazenou bankovním převodem expeduji po připsání finančních prostředků na účet. Poplatek 0,-Kč.

Platba na dobírku Česká pošta - zboží dodávané poštou lze uhradit na dobírku. Poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti Česká pošta: Kč 36,-

Při objednání nad 2000,- je poplatek 0,-Kč

Platba na dobírku DPD - zboží dodávané poštou lze uhradit na dobírku. Poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti DPD: Kč 30,-

Při objednání nad 2000,-Kč je polatek 0,-Kč

Platba na dobírku Uloženka - zboží dodávané přes uloženku lze uhradit na dobírku. Poplatek za dobírku účtuji dle aktuálního sazebníku společnosti Uloženka: Kč 12,-

Při objednání nad 2000,-Kč je polatek 0,-Kč

Platba hotově Slaný a okolí - zboží nám můžete zaplatit hotově při převzetí. Poplatek 0,-Kč.

Platba osobní odběr Libovice - zboží nám můžete zaplatit hotově při převzetí. Poplatek 0,-Kč.

 

STORNOVÁNÍ A ZMĚNA OBJEDNÁVKY

Pokud si nákup z jakéhokoli důvodu rozmyslíte, pište či volejte co nejdříve. Není problém stornovat objednávku, kterou jsem nezačala vyrábět nebo jsem ji ještě neodeslala.

Mějte na paměti, že každá řádně učiněná objednávka je závazná pro obě strany. V případě dekorací na zakázku se vše řídí ustanovením § 1837 občanského zákoníku. Nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce (to je vrátit zboží během 14dnů), protože bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, tzn. na zakázku.

Zároveň nelze odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, z důvodu že dekorace podléhají zastarání výrobku ( lidově... nelze vrátit věnec po vánocích, protože ho nelze znovu prodat a během roku zastará či opadá...)

Pokud si nákup rozmyslíte, lze stornovat během dvou dnů, poté zpravidla zboží expeduji. Pokud objednávku stornujete a dekorace mezitím byla odeslána, můžete dekoraci vrátit, ale budu po vás žádat náklady na přepravu balíku. Po převzetí dekorace již bohužel nemohu vyjít se stornem vstříc.

 

REKLAMACE ZÁSILKY

Přišel Vám poškozený balík? To mě moc mrzí, zatím vše došlo v pořádku. Nicméně preventivně uvádím pokyny, jak postupovat. Rozdělila jsem je dle požadavků jednotlivých přepravců. Ve všech případech doporučuji poškození vyfotit (včetně poškozených přepravních obalů a výplně) a co nejdříve mne kontaktovat.

DPD

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? Mám pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný?

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář "Zápis o škodě" (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté mě kontaktujte, abych reklamaci vyřídila. Zápis o škodě je nutný pro vyřízení reklamace. Doporučuji i vyfotit a poslat mi foto.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený?

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, vyfoťte a nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na www.dpd.cz/reklamace nebo kontaktuje přímo mě, abych reklamaci vyřídila.

 

Česká pošta

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

 

Uloženka

Pokud je při předání přepravní obal či obsah zásilky poškozen, sepište Protokol škodní události mezi poskytovatelem (Uloženkou) a příjemcem. Aby byl nárok na uznání reklamace je třeba se při manipulaci s balíkem řídit pokyny zaměstnanců Uloženky a jste povinni umožnit ohledání zásilky zástupci pojišťovny poskytovatele. Ideálně vyfoťte a poté mne kontaktujte, abych vznesla nárok na náhradu škody.

 

 

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ - reklamační řád

Ať už se s dekorací stane cokoli, udělám vše pro to, aby vám to nezkazilo radost.

Poškození při přepravě, které nevzniklo vinou přepravce

Pokud nevznikne nárok na reklamaci u přepravce, neváhejte mne kontaktovat. Může se stát, že při přepravě dojde k poškození vinou vady, která nebyla předem zřejmá. Například se v jednom případě uvolnil navařený bodec se svíčkou, ačkoli se při aranžování zdálo vše v pořádku. Pravděpodobně navrhnu výměnu buď části nebo celé dekorace pomocí výměnné zásilky DPD. Kurýr si od vás vezme původní zásilku a předá novou. Výměna je pro vás zdarma.

Reklamace dekorací z trvanlivých materiálů

Na výrobky ze sušených či umělých materiálů se vztahuje běžná dvouletá záruka. Reklamovat lze například vadu ve smyslu, že nedrží tvar či se rozpadá. Reklamovat lze při záměně dekorací, nebo záměně barvy použitého materiálu apod. Reklamovat nelze výrobek, jehož vlastnosti se mění adekvátně podmínkám, za kterých je výrobek užíván. To je například změna barev vlivem denního světla, či drobné mechanické poškození vlivem časté či nešetrné manipulace. Při uznání reklamace vám uhradím účelně vynaložené a přiměřené náklady na dopravu dekorace ke mně. To znamená úhradu za poštovné či přepravu DPD. 

Shoda s předlohou

Vzhledem ke skutečnosti, že jsou všechny produkty dílem rukodělné práce a vyráběny na zakázku, mohou se dodané výrobky velmi mírně odlišovat od prezentované předlohy. To znamená, že se může lišit tvar větvičky či dřívka a následně rozložení ostatních přízdob. V každém případě garantuji, že se celkový tvar, provedení a barva výrobku se bude shodovat s předlohou vyfocenou na naší webové prezentaci. Pokud by některá z položek potřebných k výrobě dekorace došla, označuji výrobek jako vyprodaný a na dotaz mohu nabídnout obměnu. Pokud by nastala výjimečná situace a došla některá z položek na již objednaný produkt, kontaktuji kupujícího a domluvím se na dalším postupu (náhrada dané položky apod.)

Reklamace živých květů

Pokud jsem pro vás vyrobila dekoraci na zakázku z živých květů a do 24 hodin zvadla neváhejte mne kontaktovat. Určitě se budu vaším problémem zabývat.

Reklamace živých rostlin v květináči

Na zakázku dodávám i květiny v květináči. Na ty se vztahuje běžná dvouletá záruka. Pokud se však jedná například o letničku, určitě nelze druhý rok reklamovat, že nekvete, její životnost je zkrátka kratší. Uvádím péči, kterou je třeba u rostlin v květináči doržet:

*rostliny byly odborně vysázeny

*rostliny byly vysázeny do klimatických a půdních podmínek, které vyžadují

*rostliny byly po celou dobu záruční doby řádně ošetřovány 

*rostliny nebyly na trvalém stanovišti následně napadeny škůdci nebo chorobami 

Pokud se stane, že například koupíte hrnkovou rostlinu, která má kvést žlutě a kvete červeně, je to důvod k reklamaci.

Zboží můžete reklamovat v místě podnikání Libovice 129 osobně nebo zašlete zásilku přepravcem. Prosím, nezasílejte zásilku na dobírku. Při uznání reklamace pošlu sumu na váš účet.